Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku – o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej „Ustawa”) Maciej Górski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GPLF Maciej Górski & Partners Law Firm, NIP: 118-189-37-51 (dalej: GPLF) ustala regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej „Regulamin”).

§1

1

Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług przez GPLF w postaci szkoleń dostępnych online w Internecie za pośrednictwem platformy gplf.Clickmeeting.com („Usługi”), warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług, zasady ochrony danych osobowych oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

2

Podmiot chcący skorzystać z Usług musi zaakceptować Regulamin i zobowiązać się do przestrzegania zasad w nim zawartych. Korzystanie z Usług jest równoznaczne z pełną akceptacją i potwierdzeniem zrozumienia warunków niniejszego Regulaminu.

3

Regulamin jest w sposób nieprzerwany i ciągły udostępniany pod adresem www.gplf.pl/szkolenia, w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Regulamin jest udostępniany przed zawarciem umowy na świadczenie Usług.

§2

1

Z Usług może korzystać każda osoba prawna i osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

2

Korzystanie z Usług wymaga rejestracji na wybrane wydarzenie.

3

Rejestracja odbywa się za pośrednictwem platformy gplf.clickmeeting.com.

4

Do korzystania z Usług niezbędne jest:
- posiadanie dostępu do Internetu (połączenie z siecią Internet);
- posiadanie przeglądarki internetowej obsługiwanej przez platformę clickmeeting.com lub posiadanie oprogramowania albo aplikacji Clickmeeting na urządzeniu mobilnym.

5

GPLF nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Usług jeśli niemożność ta spowodowana jest brakami technicznymi po stronie usługobiorcy lub po stronie platformy clickmeeting.com.

§3

1

Uczestniczenie w szkoleniach oferowanych przez GPLF wymaga rejestracji za pośrednictwem platformy gplf.clockmeeting.pl, po wybraniu konkretnego wydarzenia lub po skorzystaniu z hiperłącza do konkretnego wydarzenia

2

Uczestnictwo w szkoleniach co do zasady jest odpłatne i wymagają dokonania płatności za pośrednictwem serwisu PayU.

3

Po dokonaniu wyboru szkolenia i rejestracji usługobiorca uiszcza płatność, a następnie otrzymuje zindywidualizowany link do udziału w szkoleniu („Indywidualny Link”).

4

Za udział w szkoleniu usługobiorca otrzymuje (i) na zgłoszone w trakcie rejestracji żądanie - fakturę wystawioną na dane podane podczas rejestracji oraz (ii) na zgłoszone żądanie -stosowny certyfikat lub zaświadczenie.

5

Usługobiorca zobowiązuje się do nieudostępniania Indywidualnego Linku oraz treści szkolenia osobom trzecim.

§4

1

Cena za szkolenie jest podana przy opisie danego szkolenia, przy czym GPLF zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Zmiana ceny nie może nastąpić w po zakupie szkolenia przez usługobiorcę.

2

Faktura VAT lub Faktura pro forma zostanie wysłana maksymalnie do 72h od momentu złożenia zamówienia.

3

GPLF zastrzega sobie prawo ustalania dla poszczególnych usługobiorców cen innych niż wskazane przy danych szkoleniach, w tym w szczególności udzielania rabatów.

4

Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez usługobiorcę przy rejestracji na szkolenie lub w formie papierowej.

5

Rezygnacja z udziału w szkoleniu może zostać przesłana do GPLF na adres e-mail: kontakt@gplf.pl. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem GPLF zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie usługobiorcy nie przysługuje zwrot opłaty (można jednak zmienić osoby wskazane do udziału w szkoleniu).

§5

1

Usługobiorcy są uprawnieni do wnoszenia reklamacji w związku z korzystaniem z Usług.

2

Reklamacje należy składać na adres e-mail: kontakt@gplf.pl.

3

Reklamacja powinna zawierać, co najmniej, następujące dane:
a) pozwalające na identyfikację oznaczenie osoby lub podmiotu wnoszącego reklamację,
b) opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji,
c) nazwę szkolenia,
d) oczekiwania wnoszącego reklamację odnośnie sposobu rozwiązania zgłoszonego w reklamacji problemu.

4

GPLF rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

5

O rezultacie rozpatrzenia reklamacji GPLF niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. Reklamacje nie posiadające danych, o których mowa w ust. 3, nie podlegają rozpatrzeniu.

6

Usługobiorca, będący Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

7

Usługobiorca, będący Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

§6

1

Usługobiorcy są upWszelkie zasoby, udostępnione w ramach prowadzenia szkoleń, objęte są prawem autorskim w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku – o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a prawa autorskie do wszelkich zasobów udostępnionych lub prezentowanych w ramach prowadzenia szkoleń przysługują GPLF lub osobie prowadzącej dane szkolenie.rawnieni do wnoszenia reklamacji w związku z korzystaniem z Usług.

2

Usługobiorca zobowiązany jest przestrzegać przepisów wskazanej wyżej ustawy. Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów wymaga każdorazowo pisemnej zgody GPLF.

§7

1

GPLF podejmuje starania, aby szkolenia były przygotowywane w jak najlepszej jakości, jednak nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich rezultaty i przydatność

2

Szkolenia nie stanowią usług prawnych (ani porady prawnej).

3

Administratorem danych osobowych jest Maciej Górski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GPLF Maciej Górski & Partners Law Firm, NIP: 118-189-37-51. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Usługobiorcy prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: kontakt@gplf.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

§8

1

Postanowienia Regulaminu będą interpretowane według przepisów prawa polskiego.

2

Do sprawa nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

kontakt

Kamienica Rodryga Mroczkowskiego
ul. Mokotowska 57 lok. 4, piętro 3
00-542 Warszawa

Telefon: (+48) 22 299 78 98
E-mail: kontakt@gplf.pl